





WORK YOUR LOVE
Voort is een technische detacheerder die haar pijlen richt op Nederlandse jongeren van 20-35 jaar met een technische achtergrond. Een ontzettend gewilde doelgroep waarbij opvallen belangrijker dan ooit is. Daarom hebben we samen met Elroy Klee en Timothy Wagenar (animators) een reeks animaties gemaakt die letterlijk de belevingswereld van de technische millennial tot leven brengt. De combinatie van 3D en foto-elementen creëert een frisse en aansprekende stijl die gegarandeerd opvalt in het drukbevolkte reclameblok.
Wat de campagne vooral bijzonder maakt, is het gebruik van ‘daily pillar advertising’. Zo wordt er elke dag consistent een andere regel gecommuniceerd die gelijk blijft op alle media. Dit betekent dat men bijvoorbeeld ‘s maandags banners, pre-rolls en radiocommercials tegenkomt met de regel “Als je liever een brug bouwt dan een online imago. So what?!” en dinsdag weer een compleet andere. Voor elke werkdag hebben we een snippet en een line die uiteindelijk samen komen in de herofilm.
Client : Voort
Creatives: Jeena & Kim
Agency : Fitzroy
Voice: Yousef Gnaoui
Soundtrack: Soundsright
Design & Animation : Elroy Klee & Timothy Mercenary
Photography : Maurice van der Meijs
Styling : Rianne Boon
Visagie : Michela de Simone