InShared. We all benefit.

TVC’s / campagneconcept / visueel device

InShared is de enige verzekeraar die het geld dat overblijft na alle schadeclaims teruggeeft aan haar klanten. Zo stimuleren ze hun klanten om extra zorgvuldig te zijn en kleine ongelukken te voorkomen.

We repositioneerden InShared als een echte challenger door de spotlight te zetten op deze unieke manier van werken. De afgelopen jaren ontbrak het merk aan consistente communicatie, daarom ontwikkelden we een herkenbaar visueel element dat in alle campagne-uitingen terugkomt.

Met de roze ‘helpende hand’ creëerden we een krachtig icoon dat klanten helpt beter op te letten, zodat er minder schade ontstaat en iedereen aan het einde van het jaar meer geld overhoudt.

In de eerste twee commercials lieten we zien hoe belangrijk oplettendheid is in het dagelijks leven. De focus lag op twee situaties:

  • Slim opbergen van autosleutels om te voorkomen dat scammers ze kunnen uitlezen.
  • Voorzichtig omgaan met het aan de straat zetten van dozen van waardevolle spullen.

Kleine handelingen met grote impact. Want hoe minder schade er wordt gemaakt, hoe meer geld we terugkrijgen.

Radio

Buro: Fitzroy
Productie: Macgyver Amsterdam
Regie: Tobias Smeets